1.2 8V szelepfedél tömítés átalakítás

Ismét egy márkatárs átalakítását olvashatjátok az alábbiakban. Ezúttal az 1.2 8V motor szelepfedél tömítés problémájával kapcsolatban végzett módosításról lesz szó.

FIGYELEM! AZ ALÁBBI ÁTALAKÍTÁST MINDENKI CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE VÉGEZZE! A SZAKSZERŰTLENÜL ELVÉGZETT ÁTALAKÍTÁS KOMOLY MOTORKÁROSODÁSHOZ IS VEZETHET!

Figyelmeztetés: A forgácsolási munkákat csak a motoron kívül és a munkadarabok munka utáni, átöblítéses mosásával lehet csinálni!

Sokan panaszkodnak az 1.2 8V szelepfedél tömítésre, nehéz cserélni, pasztázni kell, akkor is folyik az olaj, stb. Szerintem a lényeg az, hogy a négy csavarnál nagyon magasak az ütközők, amiket egyszerűen kisebbre köszörültem.

Hogy gyárilag milyen magas volt, sajnos nem tudom már.

Így paszta nélkül össze lehet rakni és ha szétszedem, újra vissza lehet tenni, még akkor is tömít.

Tulajdonképpen szerintem a szándékosan nagyra tervezett ütközők nem engedik, hogy a tömítés összeszoruljon.

Facebook Hozzászólások

Ha tetszett a cikk, segítségedre volt, esetleg spóroltál, vagy éppen kerestél az itt szerzett ismeretekkel némi pénzt, kérlek lehetőségeid szerint támogasd a blogot, hogy továbbra is új, hasznos információkat találhass itt.
Köszönöm a támogatást!